John's cup

John's cup 2024

I årets upplaga av John’s Cup hade vi 8 lag anmälda från både TP och IVP där samtliga fick tävla om vilka som va dom allra bästa på just beerpong! 🥇 Efter en jämn tillställning var det ett lag som drog det längsta strået … Grattis StepSiblings, Oscar och Thea i IVP2!

De kommer att representera IVF och tävla om 10 000 kr i Rouge årliga beerpongturnering där alla Umeå Universitets studentföreningar ställs mot varandra!

Bäst utklädnad för kvällen vann Julia och Tova i IVP1. Stort grattis till ”Gu förbannat”!

John's cup 2023

Årets turnering blev väldigt lyckad! 14 lag från både IVP och TP gjorde upp om segern.

Melinda Johansson och Felicia Nilsson från IVP3 stod som vinnare i slutet på kvällen!

Vi hoppas att alla hade en rolig kväll och att många vill vara med nästkommande år!